Med ett avtal för service och underhåll försäkrar ni er om att ert system fungerar som det ska tillsammans med en professionell partner.
Har ni investerat i en trygg lösning och underhåller den kontinuerligt så ökar livslängden på systemet, risken för fel minskar och ni säkerställer även att utrustningen är uppdaterad och funktionell.
Ni som avtalskund blir alltid prioriterad framför andra kunder när det gäller service och support, har kostnadsfri rådgivning och behöver inte heller bevaka när det är dags för service, det håller vi reda på.
Vi erbjuder serviceavtal på passagesystem och kamerasystem och utöver den årliga kontrollen ger vi support på systemet och finns med er om ni har några frågor. Vi kan även hjälpa till med att analysera innehåll te.x vilka som öppnat vissa dörrar till fastigheten eller spara ner videomaterial som lämnas till polisen som bevis.
Är du avtalskund (oavsett vilket avtal du har) så får du även bättre priser på annat ni behöver hjälp med då vi är en helhetsleverantör för fastighetertjänster inom el och säkerhet och kan hjälpa till med dörrautomatiker, brytskydd på dörrar och fönster, nätverkslösningar och datauttag, belysning, vägguttag, felsökning etc
Kontakta oss för offert eller om du vill veta mer.
Exempel på innehåll i serviceavtal:
– Funktionstest av kortläsare, porttelefon, dörrautomatiker och lås
– Kontroll av strömförsörjning och byte av batteri
– Support med att ta fram inspelat material
– Funktionstest av kameror och lagring
– Backup på databas
– Fjärrsupport och handhavande
– Okulär kontroll för att förebygga sabotage
– Behovsanalys
– Prioriterad service
– Tillgång till tekniker och material